untuk yang baru nak blajar mengira....

~~salam semua..tengah2 sibuk duk cari idea nk ajar mia mengira..terjumpaa plak laman web niii....bagus jugak laaa untuk kita ibu2 @ bapa2 yang nak ajar anak2 kita mengira kan...tak kisahlaaa ape cara skali pun..asal kan mereka faham ape yg kita sampaikan pada mereka kan...

~~budak2 niii biasalaa...nk blajar bende2 yang menarik jeeee kan...oh yaa...moh leee share kan ilmu yang baru niiii..jom laaaa..


~~mmg belum sampai masa MIA blajar bende nii lg kan...tp apasalah nya tuk kita praktikkan kan...hehehhehehehhehe


♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

3 comments:

mamaNoriz said...

wah baguslah!

mekasih yuszma share benda ni...

nak uat lah...hihi

MamaYatie said...

interesting kan..nampak jelas apa bendanya...
along skrg mengira ok dah hak basic2 tu, tengah belajar tengok jam pulak :)

yuszma yaacob said...

mama noriz:hehheee..yus pun baru blajar gak..yelaa bukan senang nk jd cikgu kt umah niiii...opss..nnti kita share lg...

mamaatie:ye ke..wah pandai along..tp ade lg ygbest..yus lupa apentah nama blog cikgu yang buat tuuu..dia cikgu mate...mmg jelas sangat2 dia ajr....hihihii..takpe..nnti kita share lg k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...