AKU DI TINGGALKAN...


selepas umur Damia masuk 3bln..aku di tinggalkan suami...suami aku terpaksa menunaikan tanggungjawanya tuk mencari rezeki..kini dia kembali ke Dubai semula selama setahun...
~~tapi aku tidak keseorangan kerana aku tinggal bersama mentua aku di terengganu...meriahnyaaa...dalam masa setahun banyak sangat pahit dan manis aku lalui bersama anak tersayang..Damia...Hanya Tuhan yang tahu perasaan kami ketika berjauhan...
~~satu demi satu perkembangan Damia telah aku lalui...sungguh gembira...ye lah ibu mana yg x gembira melihat anaknya blh meniarap,merangkak,berjalan,bertutur & tumbuh gigi...begitu lah perasaan aku.....
~~tapi didalam gembira ade terselih 1000 kepahitan..bermacam2 dugaan yang aku lalui ketika itu...aku bersyukur sbb kedua org mentua aku faham keadaan aku...suke tak suke mereka tetap melayan kerenah aku....

~~terima kasih banyak2 kepada keluarga mentua aku:mie,bab,abgdie & kuarge,kakja & kuarge,abgwie& kuage,abgnie & kuarge,abg basrie,amer,kiman& suhah...kerana menerima aku seadanya semasa ketiadaan arie.....
♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...