1st APRIL 2009...NEWBORN!!!!!



1/04/09:aku telah selamat melahirkan baby girl yang di beri nama NUR DAMIA QHUSYAIRA BINTI MUHAMAD ZAHARI..(3 kg)pada pukul 3.26 petang..di hospital Haji Ahmad Shah,Temerloh,pahang..perasaan bercampur2...manatidaknya..suami aku tiada di sisi kerana outstation(Dubai)..pun begitu aku tetap bersyukur kerana mak & ayah serta kedua orang mentua aku datang pd hari tuuu...terharu sangat2...tp pada keesokan harinya suami aku telah sampai ke malaysia dann terus datang menemani aku...bestnyaaa...sedih pun ade gak...

hahhahahaha...yg klakarnya setibanya suami ku di wad dia cari aku x jumpa...bbeberapa kali dia tanya nurse no katil aku tuk pastikan betul ke aku isteri dia..
hsbd:nurse blh tahu dimana yusmasuriyati yaacob? nurse:katil no.23,hujung skali... beberapa ketika... hsbd:nurse bukan laaaa...try check balik... nurse:betul lah 2...(sambil check balik file n menuju ke aku bersama suami aku) :haaaa tuuu kannnn... hsbd:ayang??? aku:abang(tnpa menghiraukan org sekeliling kami berpelukan..ye lah lama x jumpa...? semua org senyum ke arah kitarang.....hahhahahahhahaaa..
apa2pun terima kasih pada mak & ayah serta keluanga mentua aku yg banyak memberi semangat kepada aku semasa ketiadaan suami ku d sisi...
to my cousin:pyan...thanks kerana tolong aku semasa ketiadaan arie....
♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...