Doakan yang terbaik......


~~salam semua...haiii sedih jeee hai niii..ye laaa tengok dua orang yg aku sayang sakit...hmmmm harap2 semua kan akan kembali seperti biasa....

~~semalam pas hantar mak cabut gigi & ambil ubat demam damia..papa tiba2 kekejangan urat..satu badan!!!call ambulance banyak kerenah plak!!huh..last2 call abah(ayah angkat) damia minta tolong bawa ke hospital..lgpun bukan jauh pun HUKM tuu depan umah jeee..huhuhuuu...

~~hati berdebar2...sbb doctor ckp papa kekejangan bukan sebab demam panas tp jantung...aku ape lagi...bende pertama yg aku pk..rokok+strok....huh...mintak2 laaa dijauhi bende2 yang tak diingini niiiii....yang aku mampu kata"YA ALLAH AKU BERSYUKUR DENGAN DUGAAN YANG KAU BERIKAN KEPADA AKU..KERANA KAU PILIH AKU UNTUK TERIMA SEMUA DUGAAN INI..AMIN..YA ROBBAL-ALLAMIN..."..manataknya..Damia demam panas kt umah...papa plak kt kecemasan tak keluar2 lagi....huh..nasib baik kebetulan mak aku ade..boleh tengok2kan Damia...klu tidak ape laaa...doctor cakap papa kejang teruk..tp nasib baik cepat bertindak..klu tidak...huh..taktau laa nk cakap....

~~papa minta balik rumah..(takut dok hospital sebenarnya)..tp still kekejangan pagi niii..tp mak dh urutkan satu badan papa...alhamdullilah...back to nomal...ape2 pun sape yang tak sedey kan...ntah..tiada yang aku minta kecuali berada bersama suami n anak...

~~terharu sangat2 dengan abah Damia...ND..my F.I.L..abgngah..abgwie & abgBasri yang sanggup datang tengok papa kt hospital...pada semua..F.I.L & mak terima kasih banyak2 kerana mendoakan yang terbaik tuk papa,Damia & keluarga aku...

~~aku berharap sangat2..semuanya akan kembali sihat...niii laaa bak kata orang"orang yang susah nak dapat penyakit niii skali mereka sakit memang teruk"...aku percaya!!papa n mia susah nk sakit w/pun demam..tp skali demam..huh...teruk!!!

~~ape pun harap2 kawan2@ sahabat2 semua doakan yang terbaik tuk keluarga saya tau..moga2 papa & Damia sihat semula....aminnn...

~~gambar last saturday..ke zoo negara~~




♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

4 comments:

MamaYatie said...

yus, cik abe cane??? dah ok blum?nnt update akak yer...kem salam kat dia..get well soon!

rahman said...

dulu saya kuat merokok..hari hari isteri membebel..sampai dah tak sanggup dengar lagi...akhirnya saya ambil keputusan untuk berhenti merokok...barulah aman dunia...mungkin yuszma boleh cuba cara ni...mana tahu Allah bukakan hati hubby untuk berhenti merokok...smga hubby cepat sembuh..

Yuszma Yaacob said...

RAHMAN>>ye ke??dh tak larat nk bebel...masuk kiri keluar kanan...hmmmm

Azhafizah[フィザ] said...

semoga husband akak cepat sembuh ye..aminn..sabar ye kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...