AidilAdha Yang Lalu....

~~salam semua...huhuhuhuu..alhamdullilah..segala kekusutan terlerai juga....hihihiii...selama 3tahun aku berkhawin n beraya bersama keluarga yang besar....raya ADILADHA tahun niii lah yang paling meriah & bermakna buat diri aku...

~~segala pengorbanan aku slami niiii tidak sia-sia...(YA ALLAH KAU MAHA ADIL LAGI MAHA MENGETAHUI..AKU BERSYUKUR KEPADA MU YA ALLAH....amin..)jangan di salah anggap tau...aku bukannya..nak nama...nak orang hormat aku @ sewaktu dengannya tuuuuuu..tp cukuplah sekadar orang-orang & mereka-mereka yang aku sayang TERSENYUM GEMBIRA....tiada laaa..pilih kasih macam dulu...hihihihiiiii...cukup hanya berterima kasih pun takpe...itupun membuatkan aku tersenyum sampai ke telinga...hehehhehehehheeee...

~~asyik bergembira...lupa nk ambil gambar....yang ade pun time korban jeee..tuu pun my laling yang tolong ambilkan...jom layan...

a)oppss...orang paling sibuk skali..hahhaaa..takde laaa..aku laaa yang paling malas buat keje..lari kan diri.....hahhaaa..aik baju raya mana???hahhaa..dah salin laaa..tukar uniform...sbb kene jd baby sitter....hohohohoooo...mia comey berbaju kurung....abg Eqram pun dah tukar uniform...

b)abg Nie..B.I.L yang ke-4...aik tido plak.....huhuhhuuuu

c)melapah kulit lembu....

d)Abg Die..B.I.L yang sulung...ketua bahagian...hahhahaaa..

e)pemerhati....B.I.L & belia2 bukit bading....huhuhuhuuu...

f)B.I.L-Amer..ke-7.....posing jee labih kot...hahhahaaa..jgn marah yee amer..kakyus gurau jeee..

~~hmmmm nii je lah picture2 yg ade...hahhahaha...mana my laling???dia takde sebab dia yg jd cameraman..hahhahaaa..ape2 pun....aku sangat-sangat gumbira.......lalalalalallalaaa....

~~caucincau...peace!!!!!!

♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

1 comment:

MamaYatie said...

best2x..kalo balik kg memang meriah kan..kami jugak la beraya sini..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...