Dalam Kenanganku.....

~~hahhaaa...bru pandai upload video dr youtube....hihihiii..nak bgtau korang..ni lah lagu peberet aku tau..ingat dulu2..kt sekolah tadika..akhir tahun ade acara..so semuanya aku sapu bersih..nyanyian..lakonan..mewarna..& pakaian beragam...(yeke beragam..?huhuu..)sooo time tuu tak laa hot sgt aku niii tp bila org ckp.."2 tahun lepas kakak dia...skang nk tengok adik boleh tak lawan kakak??".hihii..akak aku mmg laa lawa n berbakat aku jee kurengg cikit..tercabar gak laaa...

~~mak bg cadangan suh aku nyayi lagu niii...n pakai baju ala-ala nurse zaman dulu2..siap bawa payung n spek mata hitam tuuu...hahhaa..klaka...tiap2 malam sebelum tido mak akan nyanyikan lagu nii kt aku..(ye laa dulu bkn ade tenet2 nikan..).tp alhamdullilah...aku menang n juara keseluruhan..wah!bangga gilezz...famaes skejab..huhuu....

~~sampai aku darjah 2 ape saja pertandingan nyanyian aku masuk tp ni laaa lgu wajib aku nyanyi...lagu nii dua org tp aku nyanyi sorang laaa...penuh penghayatan k..tp..tu laa wakil antara sekolah2 & naik pangkat ke wakil felda jeee.hihihiii..takdelaa HOT sangat kan..dulu ye laa sore sedap..cube skang...katak pun tutup telinga..kikikiii...aku stop pun sbb ayah marah & suh aku blajar laaa... blajar ok!!.....huhuhuhuuu...

~~jom dengar lagu niii same2----layannnn.........


~~haaa dh dengarkan..best tak...opsss..sape dlm gambo kt bawah niii..takkan Mia kot???...hmmm..inilah SAYE!!!...di zaman kanak2..hanya nii jee tinggal..picture2 lain kt kg...shomeyyy tak???hihiiii...ni lah pakaian nurse tuuu...skirt putih n baju kemeja putih..mak jahitkan tau...(anak bongsu yg manja...)opsss stoking senget sebelah.....

~~so skang pun aku dh mula ajar mia lagu niii...mia pun suke...yelaa my peberet song tuuu...hihiii...aku di besarkan dengan lagu2 niii n turunkan pula kpd anak2 aku...kikikii..

~~semoga terhibur..........peace!!!!


♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...