SELAMAT HARI GURU!!!

~~bila sampai hari guru mesti aku teringat kan cikgu2 aku dr sekolah tadika sampai menengah sampailah ke kolej....
~~banyak kenangan aku ngan mereka..ye lahhh aku lah murid paling nakal skali...hhhaaahhaaa...tp nakal2 aku pun aku mmg aktif dlm skolah..menyanyi..bercerita,,kadet & aktif ngacau org...hhhahaa
~~tp betul lah ckp cikgu2 aku dulu...
"klu masa ni(belajar) kita xnak bersungguh2 esok bila kita keluar dr sini(habis skolah)kita xkan kemana2...time blajar lah saat yg paling sronok untuk kita...masa bnyak di habiskan bersama kawan2...nnti bila kerja..kawen..masa bersama kawan2 sume dh xde.."
~~betul tuu cikgu skang aku telah merasai semua itu...tp alhamdullilah atas sokongan cikgu2 n keluarga..aku jd insan yg berguna...xdelah 'tanam anggur setiap masa'..hahhahahaa...
~~terima kasih cikgu...arwah cikgu faridah(semoga rohnya di cucuri rahmat..)cikgu arina,cikgu hasnah,cikgu fauziah,cikgu zamri,cikgu norhayati.....kerana kamu bersusah payah memberi aku ilmu n pelajaran sehingga aku berjaya seperti sekarang....TERIMA KASIH CIKGU!!!



♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...