HAPPY NEW YEAR!!!!!



~bersyukur kepada TUHAN kerana makburkan permintaan aku slama niii...org xkan tahu ape masalah yang kita hadapi kan...org juga boleh cakap ape saja benda yg mereka nampak tanpa mengetahui perkara sebenar.....
~2011-insyaallah tahun bebas buat aku...ye lah kakak kesayangan aku sudah bebas dari keluarga mentua yg xde hati perut n suami yg xsedar diri...slama ni aku begitu kesian tengok dia...w/pun suami dia taburkan wang ringgit pada dia tp hatinya x bahagia seperti org lain..tp yang dah lepas 2 biar lah jd pengajaran buat kita semua..skang aku nak dia hidup bahagia n bebas ape yang dia nak buat..ank2?ye laa ibu mana yang x ingat ank diorg kan..begitu jua kakak aku...tp xpe lah..xyah berebut ngan mentua dia...[anak(x-hsbd)xde ape2 mak plak lebey2 x kasi jumpa]so..biarlah masa yang menentukan....TUHAN MAHA MENGETAHUI DAN MAHA ADIL..

~Hampir 6bln sudah mak aku tinggal di kuala lumpur...yang bestnya kami bertemu jua masa C.N.Y(chinese new year) lepas...aku bawa mak pergi bercuti...wah nilah masanya aku membahagiakan mak aku....insyaallah nanti aku nak bawa nak g bercuti kat kedah plak..kampung halaman mak...
~~dua insan yang aku sayang telah bebas dari penderitaan mereka....aku sayang mereka... MAK...,ADIK SAAAYANGGG MAK SANGAT2.....
♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...