P@s@l @ku...


Nama aku Yusmasuriyati Binti Yaacob..di lahirkan di Negeri Kedah Darul Aman tapi telah di besarkan di Negeri pahang darul makmur...ye lah mak & ayah aku Peneroka...so aku ni anak Felda laaaa...dan aku bangga menjadi anak Felda...
~pernah bersekolah di:
  • sek.ren.keb.Triang 03
  • sek.men.Bandar 32,BERA(5bulan )
  • sek.men.SEri MAhawangsa,Jitra,Kedah(2tahun 5 bulan)
  • sek.men.TRiang 03(2tahun)
aku pernah beajar salon di AImi HAir & Beauty academy,KEramat,KUala LUmpur selama 1tahun..pastu aku kerja salon,P.A artis(NAbil mentor)pas2 aku tukar bidang n aku pernah kerja di THE STORE SDN BHD(pandan indah)sebagai akauntan...n last skali aku kerja sebagai kerani di KAizer MARkETIng,pekeliling....banyak pengalaman pahit manis semasa aku bekerja...huh dan skang aku menjadi seorang surirumah tangga....
~aku ni dulu malas blajar,degil,tp bila di fikirkan balik menyesall plak sbb dulu aku malas blaja n tolak tawaran form 6 & U....hahhahaaa skang menyesal....tp time belajar lah masa yg paling manis buat aku.....
~aku ni anak bongsu..nak kata manja 2 xlah sangat...tp bila dah kawen manja ngan suami...bila dah ade baby pun manja lg....sampai kan suami aku slalu ckp.."ayang ni ngan anak pun rebut papa"hahhahahhhahahaa.....
~nilah dunia aku skang...suami & anak aku....
♥ TeRimA KaSiH..LuAnGkaN MaSa BaCa EnTry SaYa!! ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...